Follow Dashboard
Tokens?

Friendship Isnt One Big Thing , Its A Million Little Things ♥
Tuesday 27 March 2012 | 12:26 am | 0 comments



sometimes , kyta tkboleh nak semua org puaskan hati kyta . kyta takbolehh nak depa treat kyta as the perfect way . kan ? 

aku mntak maaf  *bwat muka suci* aku taww aku salah . im sorry ? agak sedihh byla hg bwat tak layan aku . bukan agak sedih , but memang sedih !  TT_____TT    Oh God .

sebab selalunyaa hg pujuk aku . but this time ?? hmmm . tpiy aku tasalaaaaaahhhhhhhhhhhhhh . ehem , tak ngaku pulak . tdik kata salah -,-'  WHATEVER !  :P

ada benda aku nak habaq psayy aku yg mgkn hmpa tk sedar ;

  • aku jenihh tkreti marah org  *hg cuba ingat balik , aku mana penah marah hg even hg dok bwat kenat kat aku . hg jaa keja marah aku pong pang pong pang . yes , i know im annoying
  • aku jenih yg cepat tersentuh or terasa hati or sensitif  *hg cuba tgk , sikitsikit aku keja qeyaww -..- 
  • aku jenih tksuka marah kat org lamalamaa  *hg cuba tgk , even aku bebai dgn hg . tk smpy 5minit aku dahh okayy*
  • aku jenihh tksuka berdendam  *hg cuba tgk , aku takdak nak sakit hati + bengang kat org lamalamaa*
  • TPIY ! aku jenih yg suka bagi org rasa balik apa yg depa bwat kat aku * ehem ! as a lesson okayy ? so that they will realize ;D *


aku slalu ckp bwat sora manja + comeyy dlm kelas ;

hampa , tami tamau tawan nan hampa . hampa nak tawan nak tami dakk ??

depa ;

P KAT HIANGGGG !!!!


Allahhhhhhh , meloatnyaa kadd depaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  -,-'

hampa , tita tawan balik nahh ??  tami sayang ampa .  salamm jomm ????  salamm ??

#bwat muka comel seperti selalu  xD



Lots Of Love ,
♥ Alaina Fauzi 


Old things | New things