Follow Dashboard
Tokens?

My Heart Still Yours ? idk :/
Tuesday 27 March 2012 | 1:02 am | 0 comments





agak vuduss byla aku p baca our past conversation . perabehh ayaqq mata aku -,-'

 achewwahh , mulamulaa baca drik atas . chewwahh , bahagiaanyaa aku time tueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee . time baca tuhh muka dokk qenyehh smpy tera nie --->  ;DD   pahtue kui bwah baca , kui bwah kui bwahhh , dlm hati dok kata . ' haa haa , kui belain dahh . kui belain dahh nie cara chatting nie . Aiee Aieee , nie tksuka nie . tksuka tksuka . muka punn kui suqut dah senyumm . sajaponn lenguh muka senyum lamalamaa --'

pahtue , air mata aku yg mahai melebihi intan permata berlian emas nie tbe jaa TERRRturun . acheewaahh , padahai time dok bca drik awai lgik punn air mata nie turun TERRRawai lgik -.- Allah , meloatnyaaaaaaaaaa .  tpiy tue qeyaw seqonok gedik . pastue tkpalaaa , smbung bca . uishh , tkleh jdik nihh . semakin lama semakin MERUNTUN JIWA . last last aku tutup teruih , log out teruihh ! yeayyy !!!  ;DD

awat jdik lagunie wehh ?? tak aci aa . laki senang jaa lupa . yg pompuan nihh ?? empphhh ! apa tkkata =.=  #chewwahh , bajet gyla .padahai , emphhh ! HAHA  satgie kawankawann aku mai bagi kaki depa kat aku 


Lots Of Love ,
♥ Alaina Fauzi 




Old things | New things