Follow Dashboard
Tokens?

They are my best boyfriends (bbf)
Friday 13 April 2012 | 6:36 pm | 0 comments


Assalamualaikum :)

Glad to post on this blog AGAIN . Alhamdulillah Malaysia saved from the earthquake that hit Indonesia . We just felt the concussion .  but i dont feel anything at all :/  nvm , lets put your hands up and say ThankYou to God  . Allah still love us .


okayy , nak story psayy ;


Ammar , The Boyot ;P  


setiap malam dea akan text . taww dahh pkui 8 p.m dea akan text . thru celcom . sebab klaw nak text petang duaduaa balik skolah lewat . duaduaa letih . duaduaa bizi  :/  Phewww !


kawan dgn dea since form 3 lgiy . aku suka gyla gyla gyla tahap cinabengg kawan dgn dea . seriously ! km keja dok lawan bidaih cakap jaa . of coarse aku menanggg  ;DD  aku kata hang , hang kata aku . pakat samasamaa tak marah . kata bukan ayat biasabiasaa . hat mmg lazer nuhh , PEDAIH . tpiy , jenihh duaduaa tak marah -,- ada satu hari tue dea baran . err  -.- apa ? hg ingat aku tak takout kaa ? TAKUTT laa wehh . saja cover  >,<


tdi ckp fon ngan dea . lepas bwat addmaths cari dea . hehe . dok smbang pongpangpongpang . pahtue dea nyanyi lagu macam macam & dea kata sora dea mcm JB . emmphhh ! apa tak kata ~,~




******************


NEXT !


Hack , The Buncit  ;P


dok texting dgn dea keja dok ckp merapu . perangai dea nie , Allahhhhhh childish gyla baq hg ! byla dea start gelak tue , gempa bumi jdik punn dea dok layan perasaan dea lgiy . klaw bolee gelak tue , nohh buncit nohh ???


pastue , selalu dok korek rhsia dkadd dea memandangkan crusher aku skolah smkdso . Tenene  ;D  *aku typu jgn pecaya*   dea nie terlalu amat baik , caring , romantic -.- Err , tpiy hattue dea tk ngaku . p kat hg ! sapa nak puji hg , Bwekkkk !


dea nie mcm detective . suka siasat hatnie hatnue . Eeee , suka korek rhsia drik aku jugak . meloat ! dea comel , ramai scandal , pandai . pujukan aku suroh dea p tcen chemist skali dgn aku ,finally BERJAYAAAA  !!!!  jmpk besukk buncit >,<




***************


NEXT  !


Afiq , The Botak  ;P


aku kwan baik dgn dea since form 2 . aku anggap dea mcm abang aku . dea manusia paling baik , paling jujur , paling setia , paling mulia , paling banyak ckp *mcm aku -.- * 
Alaina sayangg Afiq sangat sangat  :)


afiq , maaf klaww tkreply msg Afiq . iloveyou , my bro Afiq Azham :')






*****************


LASTLY .


Pinkkk , The _______  ;P


takbaek punn dgn dea nie -.- meloat tktaww nak habaq  :/
dikdam suka rebut phone drik aku sbb nak bca msg pinkk nie . aku tkpaham pasepaaa . haritue dikdam tanya ; akak , pink spaa ?? aku jawab ; ouhh , manaa bole habiaq  ;PP




Lots Of Love ,
♥ Alaina Fauzi 


Old things | New things