Follow Dashboard
Tokens?

We Cant Predict Whats Gonna Be Happen Tomorrow :')
Friday 6 April 2012 | 12:17 am | 0 comments



Once you have really hurt someone, it will always be in the back of their mind even if they still have a smile on their face :D


yaa , aku taww sabar itu sebahagian daripada iman . tpiy ada limit dea . aku banyak bersabar sangat & tiba masa dia gunung berapi meletus . perghh =.=

  • byla org bwat diri kyta nie macam hamba 
  • byla org bwat takheran kat kyta 
  • byla org ckp lepas jaa dkadd kyta tanpa menghiraukan hati & perasaan kyta 
  • byla org berasa diri depa tue hebat mcm agong
  • byla org berasa org disekeliling dia tue mcm hina sangat 


Alaina Fauzi mempunyai hati & perasaan seperti manusia biasaa . Yaa , kesabaran itu indah . tpiy , Alaina Fauzi dah banyak bersabar . Alaina Fauzi dah cukup bersabar selama nie . Alaina Fauzi bukan nabi yg bisa sempura . Alaina Fauzi mempunyai satu perasaan yg amat mudah touching tk seperti semua manusia lain . Alaina Fauzi mempunyai tahap kesabarannya . 

seriously , depa tkout kutt byla tgk aku jdik centue . Tenene , aku sndiri punn takutt xD  jat kata ' bengihh gylaa muka hang tadi , aku takuutt tgk '  aku rasa , aku tkpenah lgiyy laa smpy jdik mcm tuee . fuyyooo ! berani gak nohh aku -.-  aku ckp mcm mcm tdik . perghhh , jenuh aku beristighfar nak buang dosa dosa kecik tuhh . 

tpiy yg tak bestnyaa , klaw aku marah aku akan menganehh . Kdemmmmmmmmm :/  mana meluatt punn kann ? spoil ! tak nampak laa kata marah betoi betoi . HAHA , jkjkjk .  pastue , satu badan aku akan menggeletar . tadi tgn aku jdik ketaq gylaa , serious weehhh . aku nak pegang pen tkbolehh dah . Aieee , comel dakk byla akuu marahh ? HAHA . err what ? im serious kayyyyy !

pastue dalam masa sejam , aku kan jenihh taksuka gaduh gaduh . plus aku nihh jenihh yang bkn marah org lama lama . sat jaa aku hingaq . aku tak simpan . pahtue , baik balik aa . aku takmaw pergaduhan nie pnjang . so , aku p mntak maaf laa kan ? rasa tenang   :')  Hence , dahh okayy balik dahh aku dgn dea . sebelum nie mmg baik poun dgn dea . dea dok cta psayy abg dea dkadd aku laa -.- perghh ! mana jeless punn KAN ?



jat ckp ;

org yg meminta maaf itu lebih mulia  :)


Why do you always want to be friends with the one that you love even after they hurt you ?
Because every time you see there in smiling face, you remember that you're not longer have them :)



Lots Of Love ,
♥ Alaina Fauzi 


Old things | New things