Follow Dashboard
Tokens?

You Light Up Ma World Like Nobody Else ><'
Friday 18 May 2012 | 12:33 am | 0 comments



Hello Mello Myloooo  ;)

yeayyyy , harinie skolah kite CUTI lerrrr . so , ehmm . pegilahh library  :)
hajar smangat pkui 8.30 nak mai dahh umah aku . padahai lib bkk kui 9 . aku gosok gigi punn dakgi time tu --'  ishh , aku taktaww dea nakpi jumpak sapa yg excited sangat  :/

Then , takpalahh , smpy lib terus masuk bilik perbincangan tue . panaihh  =__=  so , pasang ekon . hajar nie dea taktahan ngan panaih , takut cream luntuq -..- dia ajak naik atas sementara nak tunggu bagi bilik tue betoi betoi sejuk .  naik atas nampak geng shaimaa'  . senyuum :)  then , shaimaa' mai smbang sat . dia kata aku sexy :/ nak buat lagumana semulajadi . Hewhewhew

dudok sat kat atas , then _____  pun datangg nampak , saja buat buat taknampak nak bagi dia cari . dia duk turun naik turun naik cari aku takjumpak . dea text aku tanya ada mana , aku ckp ' ish ada ataih laa -.- ' naik atas punn cari jugak lagi aku kat mana  . series rasa nak bagi kaki jaa dkadd hang . Fuhh fuhhh !  then dia mai laa kat meja . jat tegejuttt  -,- dia tadak arah dahh . segan dengan   _______  . pahtue , dea turun . so tinggal lah aku dgn dia jaa . THANKYOU  !  xD

dea ajaq addmaths hat form 4 . gyla pandai . cekang gylaaaa . aku mcm , errrrrr  =='  benchinyeWWW dkadd hang . aku asa klaw dea tak ajaq aku cena , aku takpenah taww pun ada kaa soklan centue dalam paper addmaths spm  :/  ishh , kesiannye  T__T  dea dok buat benda pa ntah lukis lukis mcm architect . mmg dia habaq dia tambah satu subjek for SPM . tpiy aku lupa subjek tue nama apa . tpiy aku taww laa kena lukih lukih tue , ish !  sambil dok tgk dia dok buat keja lukih lukih tue , tanya dia ;

wehh , hang mmg nak jadi architect ea nanti ?

dia cakap yaaaaa . pahtue ambik fon dea , saja tgk dok msg ngan pompuan mana . Phewwww :/ HAHA . jahat dak aku ? ehh , tak . normal . byla aku cantas dia jaa , dia akan stop buat keja , tgk aku , senyum , then cakap ; ' okay okayy haa . tue bukan aku yg buat . orang lain tuu '  contoh laa kan . ehm , hey ! i love your way . seriously  :)  pastue aku lapaqqqq . dia ckp , okayy jumm p makan . aku dengan muka  ---> ;DDD  terujenyeee . Pi McD nak makan ice-cream , ice cream corner tadak ice cream gi . msuk dalam . aku duduk ,  _____  p order . beli McFlurry kat aku & dia .  aku kedaqah =_____=  dia kata dia muak makan byk , aku ckp ; yeayyyy ! dah habessss  ;DD dea tgk Mcflurry tue dah kosong . dea stop mkan , tgk aku , senyum & terkedu . hahahahhaha , APA ? AKU LAPAQ OKAYYYY !

pahtu dea nak order burger lagi bagi aku makan . Aieeee , tolonglah . hg ingat aku gemok tara manaa -.- then , balik lib . otw nak balik , dea babai kat kawan dia . aku tanya sapa , then dia ckap FATAH . so , aku punn . hahh ? mana mana ? yg depa kata hensem sgt tu hahh ??? nak tgk nak tgk nak tgk ! ;D  pahtue dea qeling jaa kat aku -.- pahtu dia belah tinggai aku jalan soqang kat belakang dgn perut penoh dgn McFlurry .  Ish , tak bertanggungjawab lagsung . Phewww  :/  

Then ckp nak balik ada keja sikit . hg keja dok tanyaa jaa ada keja pa . tpiy aku suka hg ckp ; shooting as modelling aa tue  ><  haha , sukee jugak kadang kadang . pahtue balik tue p pacific ngan jat , makan lgiy McD kat sana  -___-  yg kat sipi  ______  belanja . so , dkadd pesifik aku belanja laa jat . hehe , makan kuat ! apa ponn tak bolehh . hehe . pahtue p beli hadiah kat auni , tgk baju . biasalahh perempuan :)  dalam dok jalan jalan tue terserempak cg zainab . Tenenenene  aku takmaw kata paa . cg zainab yg tegoq km . km taknampak . ish ishh , haha . Then , balik  :)


Thankz jat , sudi teman aku & Thankz jugak dkadd hang 



They laughed at me && asked ;

   " what do you see in him ? "

I smiled back && said ;

" everything you dont   "



Lots Of Love ,
♥ Alaina Fauzi 



Old things | New things