Follow Dashboard
Tokens?

Hakiim Zainudin a.k.a Hack The Buncit
Saturday 12 May 2012 | 2:20 pm | 0 comments


I want a boy best friend who will call me beautiful . One that I can call up, crying about other boys, and him saying he'll beat the shit out of them for me. A boy bestfriend who will drive me around like he's my big brother, and cheer me up when he knows I'm upset. One who becomes friends with my boyfriend and one who calls me up to see what I'm doing. I want a boy best friend who will tell me when I'm wrong, and force me into fixing things and apologizing because he knows that it will make things better for me. 


***********

memandangkan dea post psayy aku dkadd blog dia , so dengan ini , aku ingin membalas post dia :)

aku suka bca hg punyaa post tueeeeee  >.<  oyehh oyehhh , terasa bangga diri ini pabila dipuji sebegitu rupa  ;DD  klaw texting takpenah lgsung puji  :/  kadang kadang tue ada laa . HAHA

okayy , hack nie mata dia lain sikit pada org  =.=  payah bagi dia klaw nak rasa sorang pompuan tue cantik .  tpiy dia kata aku KIUT dalam blog dia . HAHAHAHAHA  aku mmg taw sejak dari azali lgiy aku mmg kiut . hg jaa payah nak ngaku . suka kata aku perasan  -..-  tpiy tue kenyataan kan kann ?  buktinyaa , mmg hg kata aku KIUT . Tenenenene  . THANKYOU wehhh THANKYOU !  tpiy dlm dok puji puji punn dak kata aku jugak . ok , stop it  -.-

mcm dlm blog hg , hg ckp hg knayy aku since drjh 4 or 5 en , hg lupa  -.-  sebenaqnyaa kyta knayy since darjah 3 laa wehh . tusyen arithmetic sekali . hehehe . see , aku takkan lupa . wehh wehh , hg taw dakk cara hg post tue mcm emm mcm mana entah taktaww nak kata . haa , ceni ! mcm hg amat frust byla terpisah dgn aku selama almost 5 tahun ! HAHAHA , ceyyyy ada jodoh laa KUNUNnyaaa   -..-  yaa , as you said jodoh utk menjadi sahabat lgiy  ;)  kan KAWAN ?




dia nie mmg dok hensem taraa tue aa . sumpah aku ckp mmg dia hensem  :/  ( Euw) andd beruntunglah mana manaa pompuan yg jadi milik dia nnti . pandai punn pandai , soleh punn soleh , kaya punn kaya , hensem tue jgn dok kata laa  =.= aku iklaih nie , ish .  aku tgk dia tadak nafsu so aku takberminat lahh . taktaww sepaa . HAHA . aku taw hg punn tgk aku double triple lgiy laa takrasa paa  -_____-"  bolee diam kutt nohh . 

banyak jugak rahsia dea yg aku simpan . and aku yakin there's nobody in this world know bout this secret . and i promise you that i wont reveal it , okayy buncit ?  ^^  Thankz for believing in me . Terharu doe . HAHA . ohh lagi satu , dea nie klaw pujokk org mmg aku aku kalah laaaaa  =____=  Aieeee , ada haritue aku takmaw p tusyen phy tpiy dea pujok sohh p gak . dgn buat muka kiut hg tue mmg aku cayyyaqq laa kann  -..- ish , benchi sunggoh aeh ! andd last lastt , dia nie mmg LAZER . haritue dia kata huda , wehh hg perasan dakk tudung ngan baju tak matching lgsung . pahtue dea renggah gelak  :/  aku tgk dia haritue dgn baju melayu PINK dengan seluaq tracksuit . emmppphh , apa takkataaa .


anyway , CONGRATULATIONS caused lagi satu mata lgiy nak p second round in Star mighty minds challenge  :)  cake batik hg insyaAllah aku buat after exam , okayy ? makan depan aku . aku nak dengaq hg puji aku  XD  but , klaw taksedap aku nak sumbat jgak dlm mulut hg  ~,~  ohh yaa , btw . toksah laa dok tak puaih hati sgt aku ada ramai fans . HAHAHA , jgan mempertikaikan nyaa . 

suka tak bermaksud sayang . sayang tak bermaksud cinta .
-HakiimZainudin-


Thankz for being my Bestfriend , buncit !


Lots Of Love ,
 Alaina Fauzi 





Old things | New things