Follow Dashboard
Tokens?

Setiap yg datang pasti akan kembali Y__Y
Friday 8 June 2012 | 2:46 pm | 0 comments


Assalamualaikum .

kemaren putri anis dahh balik dari umrah :')
That was very good news to me . 
I miss her too much .
Swear !

But , behind the good news , there has the very bad news to me . i mean WORST news :(
Abah putri dah meninggal . Aku tak expect lgsung . SUMPAH !
Arwah seorang yg sangat baik . selalu dok layan aku Y.Y
Abah putri meninggal kat Mekah , dalam berpakaian ihram :')
dikebumikan punn kadd sana . 

Byla aku taww putri dah balik , teruss aku call putri smpy 58juta kali . But , she didnt pick up . So , aku call Afiq . smbg ngan afiq sgt happy sbb putri dah balik . but , tetibe sore afiq berubah . dya ckp ada something psayy putri . Aku cuak , takutt apa apa tejadik kadd putri . series sora afiq lain gyla . lain amat ! aku takutttt . Then afiq ckp , abah putri dah meninggal . Zhapppp ! aku terkelu , terkedu , terdiam . But , aku marah marah afiq , " afiq typu ! afiq typu ! afiq jahat ! " aku nangess gyla time tuu . teruss aku letak phone . aku takbolee terima . teringat putri semua . sedihh T___T 

aku tak pikir panjang . teruss gtaww ibu & ayah . They shocked ! andd teruss hntaq aku pegi umah putri . Ummi putri tekejutt tgk aku datang :) She knows Im her TRUE FRIEND   :)   putri punn kinda tekejutt . aku lega putri mcm okayy sikit . i try to make her cheer . i dont wanna see her sad . NO ! ilovehertoomuch . Nyak , you gemokk sangat ;PP bam bam bamm . wakakaka  xD but , you cute sangat =.=


 * Al-Fatihah buat Almarhum Haji Saarani  *

semoga Allah tempatkan arwah dikalangan orang orang yg beriman . dan dijauhkan dari azab kubur . Ameen Ya Rabbal Alameen .



Lots Of Love ,


Alaina Fauzi 


Old things | New things