Follow Dashboard
Tokens?

# No Title
Thursday 28 June 2012 | 6:39 pm | 0 comments




Peace be upon you , Guys  :)

ada baaanyaakkk sangat cerita yg nak story . but , nak tulis dalam point form jaa . cause i dont have enough time . well , lebih tepat , MALAS  =_________=



Kemarenn Punyaaa Ceritaaaa 

  •  kemaren hari koko mmas
  • aku letih gylaa conduct experiment lah , ambik gmbq lah , jaga gerai lahh , busyyyyy
  • time silat Hil bwat lawok terukkss tpiy dya kata aku yg bwat lawok  -,-
  • aku dok renggah gelak tangtuu jugak HAHA
  • malam tuu aku letihh gylosss 
  • text(s) masok aku tak layan dahh .
  • ada hat call banyak kali , text bertubi tubi sbb takreply , bebai punn ada
  • sumpah aku letihh weyyyy , smpat reply text(s) depa dlm satu duaa jaa . sorry  TT_______TT
  • pegi tuisyen tpiy balik pkui 9 p.m suroh ayah mai ambik
  • Dinie tengok aku maliuwwww >.<
  • masok dlm keta lena teruih 


Harinii Punyaa Ceritaaaa

  • jaga jagaa dah pkui 3 a.m 
  • aku study petang jaa lepas balik skolah  andd malam sikit kemaren , rasa besalahh sgt  =00=
  • jaga dari pkui 3 a.m smpy sekarang weyy taklenaaaaaaa
  • aku taww aku gagah perkasa ;DD
  • pegi shopping ngan ibu & ayah sbb depa cuti sukan kemaren . aku cuti sendiri ^_^
  • dikdam call , dya accident .
  • now dok pmc . ehh taklahh , gurau jewwww >____<
  • ada orang tuu kalut nak mai jenguk dikdam . ehh , kau asal ? ohh pleaseee ;P
  • dikdm okayy sikit , but susah nak jalan sikit .
  • balik balik tuu dya beli buku kat aku . 
  • title : Istikharah Cinta +_______+
  • ibu ckap :  " haaa . sesuai sangat lahh tuuu "
  • kbye -,-
  • dpt text dari that girl . dya ada cakap sikit psayy hg . 
  • aku nak peringat , weyy hg . jagalahh dya elok elok . if syg dya , takcare of her heart .
  • if aku gf hang, lama dahh aku bagi flying kick . sakedd hati . aku serious kayyy  :/
  • jangan smpy apa yang aku dah bwat , apa yg aku dah korbankan demi hg jadi sia sia weyy .
  • PLEASE !



Lots Of Love ,
   Alaina Fauzi   




Old things | New things