Follow Dashboard
Tokens?

Somebody That I Used To Know
Thursday 5 July 2012 | 11:15 pm | 0 comments

Assalamualaikum :)

kemaren posa . alright then , pegi skolah macam besaa . dgn dok sakitt & blablablaa . suara of coarse tak semerdu selalu  ~,~  takpa , terima seadanyaaaa . Hewhewww :/

pagi pagii farah bawak nasik goreng . wewwitttt ! bawunyeeeeeeee . iteww sukewww ;D hikhikhik . pahhtuu , dengan bangganya ambik sesudu suapkan dalam mulut . Tenenene , tak sempat nak makan punn nasik tuu tibe teringatt , " ALLAH ! AKU POSA WEYYYY  -oo-  " Apatakkataaa . Aieee  ;|  kenapa yang aku teringat nihh . aiseemannn . pahtuu time dok blajaq bhasa arab tibatibaa bau dutian . yg hajar , ishh sapadiaa bwak durian pulak dahhhhh . tgk tgk after rehat auni mai kata dya bawak cucur durian . nerghhhhh , dok kelas sebelahh tuu weyyyy . bau smpy kelas kami . depa dok kelupoqq makan . aku tgk saja jaa . dahh posa . nevermindddddd  =='

then balik umah , cita kat ibu & ayah . well , petang petang selalu duduk sekali after sekolah . Phewww :/ dikdam punyaa lgiy best ! dya makan nasik setengah pinggan plus ayam gedabak ! baru teringat kata dya posa . Cisssss , takguna benchi kawww !

HAHA , if aku sakedd hajar mesti sakedd aa . sakedd yg sama aa . pakat duaduaa suara mcam makhluk asing hat turun darik planet marikh aa . ishh , apa hg dok bwat kimia ngan aku nii . taksukaa laa . buang masa weyy dok ada bond sekali dgn hg . geli geleman hg taww dakk ?? dok cerita kadd dya , psayy sakedd hati dgn *tetttttttt* why was that sensored ? biaq aku laa weyy ! alright continue , dok cerita ceritaa pahtuu aku cakap lahh confused & blablaaa then kena marah dgn dya . dya cakap ; haaa , tkpalaaa . pecayalaa cakap laki tuu , ckp mak sedara sndiri takyah dengaqq nahh . takyah pecaya .

Emmphhh , memang bahagiaa sangaddlahh kan dok kena marah legutuu dengan mak sedara aku sndiri a.k.a hajar redhuan pak gemokk gemokk nihh . hmmmm . aku rasa dya punn lebih kurang jaa . HAHA . ok then aku cakap dkadd dya , if nnti nak cari jodoh nanak yg tadakk FESSBUKKK ;D then kena balikkk , ohhh , klaww hg ada fesbukk tapa , laki hg takbolehh laaa ?? hahhh ? <---- okayy , suck -oo-     taklarat kena dahh weyyy . sudahhlaaaaa ! sebenaqnyaa dahh nekad , jodoh nnti nak parents yang cari . dak , sunggohhhh !!!!  aku letihh dahhhh  -,-

then , aku takpi liqa' wuddi harinie . hehehehe . bekkpiii . parents aku jaa yg pi .  and andd harinii pegi bwat IC baru weyyy . jenjelesss . kakk tuu baik sgt . dya siap dok pebetuii tudung aku lagi . nak bagi gmbaq aku lawalawaa . ambik smpy 2kali lahh . hikhok . ThankYou the veqyy the muchhh :*


part last doa aku , yg aku takpenahh putus putuss mohon dkadd Allah ;

Ya Rabbi , Engkau tutupkanlah pintu hatiku untuk dya dengan serapat rapatnyaaa andai benar dya bukan jodohkuuu . Sesungguhnya , hanya Engkau Yang Maha Mengetahui .
Ameeeenn~

If , aku nekad . aku akan buat . now , aku dahh takguna number celcom ;) wuishhh , gagah perkasenyeee akuuuu  >.< terima kasih daun keladi Intan Payung , somebody that i used to know :')

Goodbye 


#she hurts , she cries . but you cant see the depression in her eyes ,because she just SMILES  :)



Lots Of Love ,
 ♥ Alaina Fauzi 


Old things | New things