Follow Dashboard
Tokens?

Terrible Night Y___Y
Thursday 6 December 2012 | 1:23 am | 0 comments



Ok malam nii im supposed to be happy aiteee ? sebab dah habess spm . but to be honest aku mmg tak berasa apa -.- weehhhh bnda bnda hat pressure aku mai byk gylaaa kutt Y___Y mloat ! haha but nvm .

Aku taktaww nak cakap apa . sentap dapat msg yg macamtuu dari hg huda . Sampai hati hg :( Guess what , malam nii aku ada byk msalah gyla . dgn soklan kat ask.fm mcm paa gi  =.= dan aku dengan rauf dah memang tadak papaa dah . hg boleh bwat kenduri kesyukuran koutt ? HAHA no noooo its okayyyy :]

Serious aku ckap, hg sanggup ckp centuu kat aku . Apa salah aku ? wehh dahh laa stop it laa . Aku taksangka gyla hg sanggup putus kawan dengan aku kan ? I dont expect that . Wehh tolonglahh faham . Aku dengan didib memang tadak papaa . sekadar kawan . once aku anggap sorang tuu kawan , selamanya aku anggap dya sebagai kawan aku . Tak mungkin beralih arah .

 Dalam hati aku ada rauf jaa wehhh . But , now he just left me . So this time aku nekadd teruih utk move on . sebab dya takmaw aku dahh . takpalaa takkan aku nak tehegeh hegeh dok nak paksa dya lak ann ? So , c'mmon laa girl move on . if dya dah tknak hg dah jgak knapa perlu nak kcaw hdup dya lg ? knapa perlu bagi dya rimas ? knapa perlu bagi dya utk benchi hg ? Aku tak kcaww rauf sebab mcm ni ahh . Aku tkoutt dya rimas dgn aku & smpy tahap mloat benchi dkadd aku . So aku decide biaq jelahhh biaq aku jaa yg merana . Its okayyy :')

Hang ckap didib benchi hg taksuka hg dah sebab aku ? Astaghfirullah . aku taktaw nak ckap apa . apakataa km mmg jarang gylaa ckp psayy hg . If ckap punn aku akn kena marah dgn didib . so tak cakaplahh . Aku letihhlaaa . stop lahh cakap aku ada apapaa dgn didib . harituu dgn hil . Apa ingat aku nii pompuan jenihh apa dok tukaq tukaq laki ? dah laa . stop laa pressure aku, sayang . jiwa aku dah kosong . tadak rasa nak becinta punn --' Aku tkoutt apa yg hg dok ckp nii & aku tau ramai jugak yg dok usik aku dgn didib . aku tkoutt jdik kenyataan jaa tak psayy . dahlaa dua dua mengalami krisis hati skrg ni XD emmm k taklawak -.- Apapunn huda aku mntak maaf sgt . 

Ohh Rauf Rahman . Take care of yourself :] sorry sebab unfrien & unfollow dkadd fb twtter . i have to do that for my own sake . i must learn to forget you . i have to be strong . sorry sebab tak pandai jaga rauf , tak pandai jaga hati rauf & maybe rauf rasa alaina ni ego keras kepala & takkesahh dkadd rauf . But the truth is i really do . Terima kasih sebab penah bg alaina bahagia . dulu . Thanks for everything & sorry for something . This time i know , we will never be together . Again . Always love you :*


Lots Of Love ,
Alaina Fauzi







Old things | New things