Follow Dashboard
Tokens?

Cerita Time Bowwringgg ~o~
Thursday 10 January 2013 | 12:50 am | 0 comments


Assalamualaikum :)


06JANUARY2013


K harini aku ada test comp. So takpelahh dgn baca baca buku sikit sikit jaa aku nakpii bwat test dahh . Nthen sebelumm pegi bwat real test tuu aku p bwat latihan dulu . Daklaa saja laa nak habaq . Tpiy nak habaqq punn segan la nahh -_- Aku p bwat test latihan tuu 8kali , 8kali FAILED !!! tettttt aku tension gylaa wehh . stress segala bagai dahh suma ada . Then fey call, cakap dgn fey sat bagi tenang tenang fikiran . Pahtuu last trial yg kali ke-9 aku bwat ; andd the result is IM PASSED !!! Wuhuuu watlek watpiss wa teruih pii keluaq makan lapaqq sangat bhaii ;DD

Lepastuu, k teruih pi bwat real test . but tmpat tuu bukak balik pukui 2 . aku p bwat dkadd ukir mall punya tuhh . Acik hantaq aku awal kat situu dya suruh aku p date dulu kat dlm pacific tu . Pfftttt -____- K takpalahh , aku punn pegilahh msok lahh kat star parade tuu . jalan jalan cuci mata kannn ? Kehhkehkehh C: Ehh time nii punn dikdam ada sekali . dia ponteng skolah sbb nak bwat lesen moto ~o~ 

Disebabkan borink yg amat sgt dik dam ajak pi cp . Ohmaigoshhh !!! no way lahh . mmg aku taklarat lahh nak kena jalan kaki bagai . Jauh kouttt . Tpiy dik dam sooo gediksss nak pegi jugak kann ? so aku ckp, " k klaw akak taklarat jalan balik p kat tmpt bwat test tuu dik dam dukung kayy !? " Emm dik dam ckp bwk terbang punn bolehh aihh . Hmm sooo mloatssss !!! Jalan gedikgedikgedikk finally smpy lahh . Pehh panaihhh !!! Pusing pusing dlm cp tuu nthen ayah call ayah tanya ada mana . pastuu ayah cakap ayah punn nak mae cp jugak nak beli kasut . Aku mcm , YAALLAHHH !!! legaa takpayah jalan kaki balik p tempat tuu =______=

Pastuu p lahh bwat test , cina sblh aku tuu keja tanya aku jwpn apa . kemaren tuu dya mae dah bwat test tpiy failed, so harini kali kedua lahh . Tanya aku dkadd 15soalansss aku rasa & jwpan yg aku bagi dkadd dya tuu semua aku yakin betoi -oo- Ehh? ;PP  K takpalahh aku ikhlas tolong . Hmm tgk tgk cina tuu dpat 47 aku dpat 44 . Emmm k :|  Kemain seqonok cina ni . But oklahh berbudi bhasa, terima kasih tak beqenti >_<



07JANUARY2013


Kemuadian keesokan harinyaa mmg planned dgn hajar nak hang out skali . So krja krja kat umah nii aku siapkan awal gylaa akai nak keluaq XD KahKahKahKah emmm whatevaaa -,- Dalam pukui 11 tuu aku dah keluaq . 1st destination p as mall . Makan dkadd Georgetowm cafe jat belanja XD Auww thankyou darlingsss :* K km makan lahh mee apa ntah smpy sorang dkadd RM10 . Haram taksedapp punn baq hanggg . Peqabehh dwet . Jat kata ' sian hg makan mee dgn togeyy jaa ' haiyyaa wehh mana nak expect . aiyyaaa ingatkaa sedap maa . Blerghh =.=

Pastuu nakpii tgk wayang kat atas tuu . Tgk cerita Jackie Chan . gylaa best koutt ! tpiy before masuk tuu nakpi beli tiket kat abg wayang tuu. Tedya nak bagi balance kat aku punya beqejam . Meqela aih --'Then dya tanya ' tak datang ngan pakwe kaa ? ' Wuuuu U___U manyak sedih maa , apesal lu tanya pasal pakwe haa ? Mwahahahahahahaha Eyuksss torok pasai nak sedih . tolong laaa ~,~ dgn selambe nya aku punn ckp ahh ' Bang, dating ngan pakwe tuu HARAM kayy HARAM !!! ' K im kidding XD takkan aku nak kata legutuu kutt . aku ckp yg aku tkde pakwe lahh kat dya . Ahhaa sooo funny -.-

Lepas habess tgk cta tuu keluaq wayang ada sorang lgiy pulak abg wayang ni (hensem hensem abg wayang kat as mall XD) emm km keluaq awai sblm movie habess sbb jat taktahan nak tetencin == Oppsss ! Hahaha . abg wayang tuu lebih kurang mcm nak tekel kami lahh kununnyaaaa tpiy dok panggey kak kak . Kepala akai dya kak aku tampaq qelai gigi tuhh. Cara nak tekel tuhh salah tuhh bangg ;PP k aku tadak nafsuu dahpunn sebenaqnyaa . Pacar Useless :)

Pastuu balik tuu pi cp sat ada keja siket xD Ehh tpiy singgah satu kedai tuu emm nakpi boh inai maklumlahh aku nak kawen dahh XP K k sembanglaa dgn tokey kedai ni chinese gyla sporting habess ramah gylaa . pahtuu dya sembang apa aku takpaham -__- Aku masih belum menginjak usia 18tahun . Tolonglahhh still kanak kanak utk dgr bnda bnda lehuni -..- HAHA tpiy lawaksss :P Lepas habess then teruss pi kamdar sebab aku nak beli baju kat situu. Then terusss balik umahh ;D i have a nice day w/ her . loveyahh :*


Lots Of Love ,
Alaina Fauzi



Old things | New things