Follow Dashboard
Tokens?

Gossip Girl :D
Monday 11 February 2013 | 5:20 pm | 0 comments



Assalamualaikum :)

k k k aku taw lama aku tak update belog . waduhh jangan marah donggg~~ Ada segelintir pihak yg dah mula bising -.- Oii aku mmg nak update tpiy M to the A to the L to the A to the S -___- 

Haishh stress aku legunii . Kayy aku nak cerita lanii . Tadi kankankann text dgn wath apa semua takpalahh kann . Pahtuu mmg aku taww dya keja tpiy tkpenah tanya pulakk dya keja katna . Nthen aku punn tanya ahh . Pastuu dya ckap ahh dya keja kat Fayard Mart . So aku pun macam...... Aaaaa !?? Awaat hang takhabaqq awai awai ==' Memang aku dok lalu tiap hari laa tang kedai tuu tpiy takpenah singgah punn XD Allah laluan umah tok aku jee .

So kebetulan memang ahh aku otw nakpii umah tok . Pastuu nakpii lah singgah situ sembang ngan dya . Maklumlah wath lani dgn dunia dya jaa . Mloat aku ==' Pastuu nak suruh laa dikdam hantaq kat kedai tuu naik moto ALLAHHHH dkadd cett jaa -.- tpiy kunci moto pulakksss ada kat cuman . cuman keluaq pulaksss . F to the R to the U to the S to the T =_______=

so aku gtaw ahh wath yg maybe aku takleh pi . Then dya ' alaa hg mailahh jalan kaki pun takpa dkadd ja . takpunn hang tunggu jaa cu man hg then hg mailaa aku setia tunggu hg ni ' Ceyy akai rindu aku sgt . Nyampahsssss XD Then tibatibaaa jaa cuman dah sampai . Ekekeke :P sampai kat kedai dya sembang dari A-Z . sembang meqapu dya ahh hmpa takkan tak knayy >_<  amboii hmpa taww dak dya keja situu memang ramai ahh hindu pakat dok ngorat dya mloat aku -_- Haha tpiy ada jaa melayu . Ish taklehh jadi . Aku nak keja situ gakk dya tak bagi tkout tadak org ngorat dya pulak HAHA .

Kay kayy aku sembang ngan dya taklarat nak gelak . Ada jugaklahh aku tolong dya org mai beli aku tolong tolong ahh sikit sikit letak barang dalam plastik & blablablaa . Then ada sorang melayu tu Ya Rabbi hensem gedepangggg ! wath cakap dya slalu dok mai jugak . Tpiy wath harap maklum aa saham hg jatuh aa dya ngorat aku pulak lhaaa KAHKAHKAH whatevaa -.- Tulaaa dya cemuih tgk muka hg tiap hari tadak NUR . Mwahahaha XD

had the best dayy w/ this pretty girl, Wathiqah Mansor. Dya pretty aku Super Pretty :P Emmm k -___-  Ohh then esok insyaAllah geng kami 7orang p gather ramai ramai berkelah kat taman jubli mas . klaww tadak papaa halangan laa . InsyaAllah. Tpiy mcm hajar taklehh balik laksss dari kay el . Tak syioq ahh -.- Hmm k . Klaw aku rajin aku update blog lain esok skali ngan gmbaq . KALAU RAJIN LAHH =___= 
 Gotta go noww . Byeeee ;DD



Lots Of Love,
Alaina Fauzi








Old things | New things