Follow Dashboard
Tokens?

I know I was wrong
Monday 25 March 2013 | 11:18 am | 0 comments



Assalamualaikum Gaiseeeeee =D

Long time no see huhh ? Its alright im back...Takmoh ckap byk nak straight story teruih. Of course about the result kan ? Hahahaha sebenaqnya nak type punn tdak nafsu nih -..-

Result ? Yeaa takmacam yang aku impikan... Actl, aku ada dua target. sama ada 1) result aku akan lebih dari 7A's ataupunn 2) jatuh tegebuk merudum macam ni. Sebab apa aku expect mcm ni ? sebab first, aku taww aku bolehh bwat byk time spm compare to trial. Aku yakin . Sebab second, aku akan dapat hukuman & balasan dari Allah s.w.t atas apa yang aku dah bwat selama ni. Tak kira lahh apa yg aku dah bwat kat diri aku sndiri mahupunn apa yang aku dah bwat kat ibu ayah. Tak dengaq cakap.

Yeaa finally bila aku tgk result aku... yaa. result aku jatuh merudum ! Apa aku nak cakap. Aku redha... I know I was wrong. Guess what ? result spm aku lagi terukk dari trial. Yaaaa. Aku terima. Cuma ada satu A+ . yang lain teruk sangat amat. Subj yang dulunya aku A time trial aku tkdapat A. Ibu ayah , kawan kawan , Orang sekeliling sungguh tegejut bahkan bagai tidak dapat menerima adakah ini satu realiti ataupunn fantasi. Mereka percaya pada aku. Mereka yakin pada aku. Tapi hasilnyaaa.....??? Ibu cakap " kakak gagal bukan sebab kakak takpandai. kakak kena ingat semua tuu ! kakak product upsr 5A. kakak product pmr 8A tapi byla kakak naik form4 kakak totally berubah...Ada sesuatu yg menghalang kakak sebenarnya..kakak seorang yg pandai. Ibu yakin dgn kakak. Kami semua yakin dengan kakak.

Aku akui ini kesilapan aku. Hasil daripada kegagalan aku nii aku tidak dapat mengejar cita cita aku sbg seorang dentist. Ya, aku ada peluang dan layak untuk mengikkuti asasi sains hayat di sesebuah universiti. Tapi aku takrasa aku mampu lagi nak carry on killer subjects mcm tuu. Now aku dapat tahu kelebihan aku kout belah mana . Aku minat dengan angka. Yaa, aku akan cuba sedaya upaya sekuat yg aku mampu untuk terus berusaha dan berjaya dlam hidup . Baik dari segi duniawi mahupun ukhrawi. In shaa Allah :')

Aku perlukan doa doa yg suci murni & ikhlas dari kalian.  Pesanan utk Juniorssss, hmpa tolong jangan in love time skolah ni. waste of time lhaa. Just stop it. seriouslyy. Aku time spm dalam sebulan tuu aku reyaw everynight dalam sebulan tuu nn stop ! setiap hari setiap malam aku nanges. Sebab apa ? sebab org yg aku syg tuu tetibaa hilang . Tak bagi smangat utk aku padahal dya jgak ambik spm sama sama dgn aku. Aku hilang focus. Aku ingat lepas spm dya akn kembali tapi tak...dya teruss hilang & takpernah muncul. Hati aku patah sejuta puluh ribu~~~

See, dua tahun we're going thru semua pahit manis. But at the end, it was just a sad & terrible ending ever and had affected my enitre life. It is. Bukan salah dya. Salah aku . Totally salah aku sebab aku terlalu bodohh untuk teruss hanyut dgn bnda bnda mcm ni. Yesss.  Tapi aku harap ni satu pegajaran paling besar bagi aku. Time dkadd U nanti memang mustahil bagi aku utk bukak hati to fall in love . Aku mengharamkan diri aku. Unless byla aku start sambung bwat degree baru aku akn bukak mata bukak hati. Aku janji padadiri aku sndiri pada ibu ayah pada family pada kawan kawan aku semua & pada yg membaca ni jugak aku berjanji YANG AKU AKAN TEBUS MARUAH AKU 


*no more abroad*

Ohh taklupa jugak tahniahh kepada kengkawan aku semua yg berjaya yg mencapai target masing masing.Semua nii kawan kawan aku yang dapat 6A keatas. tahniah tahniah ! :D

Tahniah Putri Anis Izzati Bt Saarani 

Tahniah Fairuza Munirah Bt Zulkefle

Tahniah Nur Wathiqah Bt. Mansor

Tahniah Nurul Auni Aufa Bt Afandi

Tahniah NurulHuda Bt Abu Bakar

Tahniah Muhammad Hakiim Bin Zainudin

Tahniah Ahmad Hilman Bin Zuhairi

Tahniah Mohd Adib Bin Mohd Tahir

Tahniah Mohd Anwar Bin Khalid
*hatni straight A -.-*

Yang lain lain tuu . Takpaaa hampa semua dah usaha. Kadang kadang kyta terlupa untuk mnjaga hbgn dgn sang Murabbi. solat solat dahh cuma mungkin aurat kyta tak dijaga dgn elok. Cuma mungkin pergaulan kyta dgn ajnabi. Cuma mungkin kita degil. Aku menilai diri aku sendiri. Semoga kyta semua tebus maruah kyta balik. Kyta boleh ! Allah akan bantu kyta ! Inshaa Allah :')

Assalamualaikum...


Lots Of Love,
Alaina Fauzi











Old things | New things